Kim Van Hooydonck

Reeds zes jaar woont Kim Van Hooydonck samen met haar man Tom Hellemans in Vosselaar. Al 3 jaar zet ze zich in als bestuurslid van de N-VA Vosselaar. Als moeder van vijf  kinderen heeft ze de handenvol.
Hoewel ze zeker niet uit een politiek nest kom, vond ze de oplossingen die de N-VA voorstelt interessant. Aanvankelijk bekeek ze alles nog wat vanop afstand. Maar stilaan is de interesse voor de politiek gegroeid.

En of ze ook een Vlaams-nationalistische reflex bezit? Twijfel daar maar niet aan! Ze woont dan wel in een uithoek van Vosselaar (in de Lillesedijk) maar dit belet haar niet om zich samen met het lokale N-VA-bestuur voor de gemeenschap in te zetten. Al de bestuursvergaderingen die ze ondertussen al heeft meegemaakt, bieden haar trouwens ook de gelegenheid om de gemeente beter te leren kennen. Zo krijgt ze niet alleen meer voeling met de plaatselijke politiek, maar ook met de mensen die vragen om verandering.