7 maart 2016 : De leden van N-VA Vosselaar kiezen een nieuw bestuur

Op 7 maart 2016

Op 7 maart kozen leden van N-VA Vosselaar een nieuwe bestuursploeg. Zoals gebruikelijk bij de N-VA vinden deze lokale bestuursverkiezingen elke drie jaar plaats. Zowel Wouter Vochten als Flor Dierckx werden rechtstreeks herverkozen, respectievelijk als voorzitter en ondervoorzitter.

7 van de 12 bestuursleden zijn vrouwen
De overige leden van de nieuwe bestuursploeg zijn Greet Michielsen (organisatieverantwoordelijke), Peggy Meeuwes, (organisatieverantwoordelijke), Kim van Hooydonck (bestuurslid), Veerle Van der Veken (verantwoordelijke redactieraad), Geneviève Sieben (bestuurslid), Annemie Van der Eycken (bestuurslid), Liesbet Brzyk (secretaris), René Jacobien (bestuurslid) ,  Yves Vandyck (jongerenverantwoordelijke)en Jan Swinnen (penningmeester).
Onze ploeg is klaar voor 2018
Het nieuwe bestuur gaat met veel enthousiasme de uitdaging aan om een goede ploeg met een degelijke programma klaar te stomen tegen de gemeenteraadsverkiezingen van 2018. Dan willen we in Vosselaar verandering (lees: verbetering) teweegbrengen. Laat er geen twijfel over bestaan: na de jarenlange alleenheerschappij van de huidige meerderheid is er dringend nood aan een nieuwe visie. N-VA Vosselaar is ervan overtuigd dat ons team een degelijk alternatief kan bieden.
Een idee? Een suggestie? Laat het ons weten!
De verandering vorm geven, dat kunnen wij als bestuur uiteraard niet alleen. Daarom willen wij elke inwoner van Vosselaar graag uitnodigen om ons hierbij een handje te helpen. U kan
met uw tips of ideeën steeds terecht bij onze bestuursleden. Wij bekijken graag uw input op onze bestuursvergaderingen. En wie weet nemen we uw idee wel mee in onze toekomstvisie
voor Vosselaar.