Tinne Wouters trekt N-VA-lijst in Vosselaar

Op 8 juli 2024

Met trots stelt N-VA Vosselaar haar lijsttrekker en kandidaat-burgemeester Tinne Wouters voor. Tinne groeide op in Vosselaar en is voor veel inwoners een vertrouwd gezicht. Zij is getrouwd met Ian, heeft een dochter en is beleidsmedewerker in het internaat in Hoogstraten. Tinne wil onze gemeente nog mooier maken en vraagt op 13 oktober uw vertrouwen en uw stem.

Van 2019 tot 2022 was Tinne schepen van Onderwijs en Feestelijkheden en ze startte het plan voor een nieuwe Gemeentelijke Basisschool Centrum op. Initiatieven zoals Vosselaar Zomert met de jaarmarkt en Haaiend Kermis zijn van haar hand. Ook de Vlinderboom, een
boom voor de sterrenkindjes, ligt nauw aan haar hart. Tinne weet precies wat er speelt in Vosselaar en heeft de ambitie om honderd procent voor ons Vosselaar te gaan. Een eerlijk en transparant bestuur staan daarbij voorop. Dat geldt voor alle dossiers die de komende jaren belangrijk zijn.

De N-VA wil duidelijke en eerlijke bouwregels met oog voor het groene karakter, zonder de nood aan woonruimte voor jonge Vosselaarse gezinnen en zorgwonen uit het oog te verliezen.

Het is onze ambitie om op het Diepvenneke een kwalitatieve sportfaciliteit te realiseren waar alle sporten samenkomen. Daarom stellen we in samenspraak met alle sportverenigingen een totaalplan sport op dat moet resulteren in het gefaseerd onderbrengen van zoveel mogelijk sporten op één locatie.

Tinne dacht de nieuw te bouwen school GBS Centrum uit. We willen de nieuwe school bouwen in een groene en veilige omgeving door ze nauw te laten aansluiten op de Konijnenberg. Het geheel moet passen in het nieuwe centrumplan.

De N-VA wil de aantrekkelijkheid van het centrum vergroten waarbij verschillende functies (horeca, handelszaken, groen, mobiliteit en wonen) geïntegreerd worden. Dat wordt een hele uitdaging, maar samen met
onze inwoners gaan we dat realiseren. De ideeën van onze inwoners zijn zeer welkom. Want bijna 12.000 inwoners hebben meer ideeën dan 21 raadsleden. Daarom staat de deur van Tinne altijd open en kan u bij het
voltallige N-VA-team met uw ideeën en vragen terecht.