Nieuwjaarswensen

Op 27 december 2023

Beste inwoner van Vosselaar

Het einde van het jaar nadert. Het kerstkraampje aan de kerststal is een mooi initiatief om elkaar te ontmoeten tijdens de eindejaarsperiode. Ook dit jaarheeft  de N-VA het kraampje uitgebaat ten voordele van een goed doel. Voor de politiek is 2024 een uiterst belangrijk jaar. Op 9 juni zijn er de federale en gewestelijke verkiezingen en op 13 oktober mag u uw stem uitbrengen om een nieuw gemeentebestuur voor Vosselaar te kiezen. Wij willen alvast werken aan een mooier en toekomstbestendig Vosselaar. Wilt u ook meebouwen aan een beter Vosselaar? Neem dan contact op via lou.smulders [at] n-va.be. U bent van harte welkom. 2024 brengt ons een drukke politieke agenda, maar eerst vieren we gezellig samen Kerst en Nieuwjaar.
Ik wens u een gezellig samenzijn met uw naasten en vraag u om uw deur ook open te zetten voor mensen die eenzaam zijn. Dat is de ware kerstgedachte. Ik wens u fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2024.
Lou Smulders