N-VA zet zich in voor vzw De Berken

Op 28 maart 2020

Ook in 2019 zette N-VA Vosselaar zich in voor de Warmste Week. De opbrengst van onze verkoop op de kerstmarkt gaat opnieuw naar vzw De Berken, een dagcentrum voor mensen met een mentale beperking.

Met dank aan onze bezoekers op de kerstmarkt

Op zondag 22 december kon u aan ons N-VA-kraam op de kerstmarkt genieten van een borreltje, een kom soep of een tas koffie met een stukje cake. Voor de kleinsten waren er ook kleurkrijtjes.

De verkoop leverde ons – ondanks het slechte weer – een mooie opbrengst van 400 euro op. Dat bedrag verhoogden we tot 500 euro en schonken we net als vorig jaar aan vzw De Berken.

Daar kunnen 26 volwassenen met een mentale beperking terecht voor een kwaliteitsvolle dagbesteding.

Biggetjes en tuinmateriaal

In februari gingen we er langs om onze cheque te overhandigen. We kregen er een hartelijke ontvangst en zagen dat Jerom en Lambik – de twee varkentjes die het dagcentrum vorig jaar kocht met het geld van Music for Life – het er prima stellen. Met het geld van dit jaar willen de bewoners een tuinbank en ander tuinmateriaal kopen.

Kortom, ook N-VA Vosselaar kan spreken van een geslaagde Warmste Week. Hopelijk mogen we volgend jaar opnieuw veel bezoekers ontvangen.