Door een nieuw bestuursakkoord van CD&V met de voormalige oppositie is N-VA Vosselaar naar de oppositiebanken verwezen.

Op 29 januari 2022

Wij zijn als N-VA Vosselaar in 2019 in de bestuursploeg gestapt met de vaste wil om Vosselaar te veranderen. Een facelift voor het dorp, een bruisend Vosselaar met aandacht voor jong en oud, met een nieuwe impuls voor het centrum, een veilige en vlot bereikbare gemeente waar er naast voldoende plaats voor de fietser en voetganger ook ruimte is voor de wagen. Dat mandaat had de N-VA van de mensen in Vosselaar gekregen. Dat was onze afspraak met kiezer, dat was onze ambitie, dat was het plan.
Hoewel besturen voor onze ploeg nieuw was, zijn we met veel ambitie hieraan begonnen. Helaas zaten we binnen de bestuursploeg met CD&V niet op dezelfde lijn. We hebben geprobeerd het schip recht te trekken, de koers bij te sturen, en hebben de moed en het lef gehad om aan de boom te schudden. Want Vosselaar komt op de eerste plaats.
Dat blijft ook zo op de oppositiebanken, daar blijven we vechten. Want ‘meer van hetzelfde’ en ‘business as usual’ zoals het zich nu met CD&V aankondigt: Vosselaar verdient beter dan dat.