De Rekels: een droomvakantie vol speel- en ravotplezier!

Op 25 juli 2021

De zomervakantie staat voor de deur. De tijd van het jaar waar kinderen zo naar uitkijken en waar ze zorgeloos van moeten kunnen genieten, avonturen beleven en hechte vriendschappen smeden.  Daarvoor kunnen ze deze zomer terecht op de speelpleinwerking De Rekels.

De Rekels heeft zijn naam niet gestolen. Een rekel is een mannetjes vos, maar betekent ook deugniet. De grootste troef van onze speelpleinwerking is de combinatie van het begeleid open speelaanbod en de georganiseerde activiteiten over verschillende leeftijden heen. Kinderen doen wat ze graag doen en kiezen hoe ze hun tijd invullen. Dat kan gaan van kampen bouwen, dansen, waterraketten afvuren tot zandtaarten maken, luieren in de hangmat of rustig een boek lezen in het zonnetje. Voor elk wat wils! Avontuur, sport, spel, creativiteit, nieuwe vrienden en vriendinnen,… staan steeds centraal.
Gevarieerd aanbod
Een enthousiast en gedreven team van animatoren is al geruime tijd aan het werk om er een onvergetelijke zomer van te maken.
Ze werken een gevarieerd spe(e)laanbod uit en staan te poppelen om onze kinderen en jongeren te ontvangen. Ze zullen meespelen in de verschillende speelhoeken, spelimpulsen geven en een oogje in het zeil houden. Ouders met vragen kunnen altijd terecht bij de hoofdanimator. De volledige speelpleinwerking wordt ondersteund door de jeugddienst.
We hopen dat ieder van ons kan genieten van een deugddoende, zonnige en fijne vakantie!