Kraak de code

Op 13 december 2020

Trek je laarzen aan en kraak de code!

Je hoeft  meestal niet ver te gaan om de mooiste plekjes van Vosselaar te ontdekken. Gelukkig kunnen we in deze coronatijden nog genieten van de kerst- en winterschatten in de natuur. Daarom stippelden we een wandelroute van een kleine 7 kilometer uit voor groot tot klein. Op aanraden van enkele gezinnen met kleine kinderen hebben we deze ondertussen ( in tegenstelling tot wat er in ons HAH-blad staat ) herleid tot 5 kilometer.

Tijd om te geocachen!
Op de route hebben we zes coördinaten aangeduid. Bij elke coördinaat hoort een cijfer, aan jou om die te vinden. Als je de gevonden cijfers in volgorde zet, heb je onze code gekraakt! De route en bijhorende foto's kan je  hieronder vinden downloaden of via onze Facebookpagina of Instagram. Heb je de route liever op papier? Geen probleem, je kan ze aanvragen via vosselaar [at] n-va.be.

Win een leuke prijs!
Als je de gevonden code samen met je naam en adres doorstuurt via een persoonlijk bericht op Facebook, ontvang je een leuke prijs! We zijn ervan overtuigd dat je er heel blij mee zal zijn.
Wie een prijs wint, ondersteunt tegelijkertijd onze lokale horeca.
Smeer die beentjes dus maar in…
Als je de gevonden cijfers in volgorde zet, heb je onze code gekraakt!

Veel succes!